2013. június 1., szombat

Maxfactor CC krém vélemény

Mikor először hallja az ember ezt a "CC krém" elnevezést, akkor arra gondol, hogy mi a fene ez és miben más mint egy BB krém. A CC krém= Colour Correcting Cream, tehát a fő tulajdonsága az arc színének kiegyenlítése, apró foltok, szem alatti karikák elfedése, egységes bőrkép kialakítása. A BB krémek minden tulajdonsága benne van, plusz egy alapozóval megegyező fedést kapunk a terméken lévő leírás szerint. Tartalmaz fényvédőt, SPF 10-et, ami elég kevés, általában több van az alapozókban, BB krémekben. Tehát ezeket ígéri, lássuk, hogy mit kapunk ezekből!


Először is a csomagolás fekete, az tubus anyaga nem túl higiénikus, mivel minden egyes megfogáskor rajta marad az ujjlenyomat és azzal együtt minden szennyeződés, amit csak nehezen lehet levakarni. A tubus meglehetősen vékony, elég kicsi, viszont 30 ml terméket kapunk cserébe. 4-5 árnyalatban vásárolható meg, ami egy nagyon nagy pluszpont, mivel pl a Garnier BB csak két árnyalatban kapható és az átlag ember bőréhez nem illeszkedik tökéletesen a narancsos tónusa miatt. Mindezt félretéve lássuk az árnyalatokat!


Szerintem elég jól eltalálták a színeket, bárki megtalálhatja köztük a számára tökéletes terméket. Én a 40-es Fair, tehát a legvilágosabb árnyalatot vettem meg, ami végre passzol a bőrömhöz. Úgy gondolom, hogy a drogériákban eléggé nehéz elérhető áron normális színű alapozót, vagy BB krémet találni. Nekem az a bajom az összessel, hogy mind olyan narancssárga. Értem én, hogy narancsos, sárgás, barnás, rózsaszínes tónusú az emberi bőr, de nem hiszem, hogy bárkinek narancssárga lenne az arcszíne. Egy szó, mint száz, a színeket eltalálták, ezen a téren 5/5!


A másik dolog, amit ígér az az alapozó szintű fedés. Ezek a képek talán annyira nem adják vissza, de most sajnos nem volt alkalmam az arcomon megmutatni, hogy valójában mit tud ez a kis finomság. Visszatérve a fedéshez, pozitív csalódást okozott nekem, ugyanis nem gondoltam volna, hogy tényleg egy alapozó fedést nyújt. Közepes erősségűnek mondanám, én szoktam előtte a szemem alá korrektort használni, de a kisebb bőrhibáimat tökéletesen elfedi. Szépen terül az anyag, jól el lehet dolgozni. Én az Essence Make Up Sponge sminkszivacsával, vagy egy kisebb fejű Coastal Scents duo fibre ecsettel szoktam felvinni, és tökéletes! Nem  csíkos, szépen eloszlik. Az arcomon nagyon tartós, reggel egy kis transparent púderrel fixálom és nekem egész nap tökéletesen kitart. Estére azért icipici átfénylés az van, de ez a kombinált/olajos bőrtípusom miatt van. Ez a krém elég gazdag, tehát jól hidratál, nagyon olajos bőrűeknek nem feltétlenül a legjobb választás, de mivel minden embernek másképp viselkedik a bőrén, ezért bárkinek a kedvencévé válhat. 
Összességében egy 10-es skálán 9 pontot adnék neki, az az 1 pont levonás a csomagolásért jár. Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem tetszett és hasznos volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése