2013. július 16., kedd

AVON-os rendelés

Sziasztok csajok!

Ezt a néhány dolgot még vasárnap rendeltem az AVON-tól, ami mára meg is érkezett.



Még nem volt egy rúzsom sem az AVON-tól és a Colortrend olajmentes alapozójára is nagyon kíváncsi voltam.
Három "sima" (igazából nem volt külön név feltüntetve a katalógusban) és egy Colortrend-es rúzs került a birtokomba.
(Flirt árnyalat-Colortrend)
Már régóta vadászok a tökéletes narancssárga rúzsra és szerintem ez a termék az igazi! Nincsenek benne felesleges csillámok, fényes végeredményt ad.

(instant mocha)
Kicsit meglepődtem, amikor megkaptam, mert a katalógusban teljesen más színű volt ez a rúzs, viszont mikor felvittem az ajkaimra, nagyon kellemes meglepetés ért. Gyönyörű sötét mályva szín, a miss sporty Rosy Cheeks árnyalatához tudnám hasonlítani, de erről majd írok bővebben egy tesztelős posztban!

(twinkle pink)
Gyönyörű rózsaszín, apró csillámokkal.

(perfect peach)
Pont egy ilyen barackos-nude színt kerestem! :)

Végül az alapozó, ivory beige (a legvilágosabb) árnyalatban.

Nos ezeket rendeltem, bővebb véleményt majd akkor tudok írni róluk, ha volt időm tesztelni őket, ami egy hosszabb folyamat, hiszen nem írhatok tesztet egy rúzsról/alapozóról úgy, hogy nem használtam több alkalommal.
A Colortrend-es rúzs 570 Ft körül volt, a "sima" rúzsok 919 Ft-ba kerültek és az alapozó 700 forint körüli árban volt.
A katalógust megtekinthetitek az AVON honlapján!


Ti szeretitek az AVON termékeit?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése