2013. július 13., szombat

Drogériás arcmaszk-teszt #2

Ebben a bejegyzésben ismét egy face food-os maszkról olvashattok (ígérem a következő más márkájú lesz...), mégpedig az iszapos-tengeri ásványosról (Dead Sea).

Az előzőhöz hasonlóan ezt is a Rossmanban vettem 220 Ft körüli áron. Nagy rajongója vagyok az iszapos-agyagos maszkoknak, de eddig még nem találtam meg az igazit. Ehhez a termékhez sem fűztem nagy elvárásokat, viszont kellemes csalódás volt, sikerült belopnia magát a szívembe.

Tapasztalataim:
  1. A csomagolásról ugyanaz a véleményem mint az előzőről, viszont itt már ügyesebb voltam, nagy nyúzások árán sikerült olló nélkül bejutnom.
  2. A leíráson az áll, hogy minden bőrtípuson hatékony, de szerintem ez a termék inkább a normál-kombinált-olajos bőrre való.
  3. Ez egy nyugtató, mélytisztító maszk, ami nekem a kombinált bőrömön rengeteget javított már első használat után is, ami utána tartotta is a maszk utáni állapotát.
  4. A színe hasonló a csomagoláson látható zöldes-kékes színhez. Az illata először kissé férfiasnak tűnt, felvitel után olyan "tiszta" illatot éreztem.
  5. Nekem  rendkívül kellemes érzés volt, nagyon krémes állagú és hűsítő érzést tapasztaltam, ami nagyon kellemes volt. Ebből következtetve a gyulladt bőrt nyugtatja. Az arcomon lévő néhány pirosas bőrhiba stb. teljesen eltűnt, gyönyörűen kitisztította a pórusaimat.
  6. Az arcom olajtermelése lényegesen csökkent, kb 4 napig alig fényesedett a bőröm. Még a nagy meleg ellenére is szinte teljesen matt maradt a t-zónám!
  7. Kb. 15 perc a hatóideje, száradás után szoktam lemosni, ami nem könnyű feladat a gazdag krémes állag miatt. A hűsítő érzés továbbra is megmaradt.
  8. Nem irritált.
Én személy szerint ezt várom egy iszapos tisztító maszktól, elképesztő, hogy ilyen minimális áron egy ennyire jó kis terméket meg lehet kapni, csak rá kell találni a megfelelőre. A kombinált/zsíros bőrűeknek szerintem mindenképp megér egy próbát, 220 forint nem pénz érte.
Ez a maszk a kedvencemmé vált, továbbra is használni fogom, ha csak nem találok ennél jobbat, de az majd a további arcmaszk-tesztes posztokból kiderül! ;)
Összességében jelenleg 10/10*, IMÁDOM!

Ti használtatok már agyagos-iszapos maszkokat? Milyen tapasztalataitok vannak ezekkel a termékekkel kapcsolatban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése