2013. július 20., szombat

Drogériás arcmaszk-teszt #3

Sziasztok csajok!

Itt az arcmaszkos sorozat harmadik része, amiben egy Baleás maszkot tesztelek. Tisztító arcmaszk cinkkel.





A Dm-ben vettem, sokáig csak ezt a maszkot használtam heti rendszerességgel, úgyhogy van már tapasztalatom ezzel a termékkel kapcsolatban. Több fajta maszk is kapható a márkától, nálunk 249 Ft-ba kerül, 2x8 ml-es kiszerelést kapunk ezért a minimális árért. Régebben ez volt a kedvencem, amíg a face food iszapos maszkját ki nem próbáltam.

Tapasztalataim:

  • A csomagolás praktikus, könnyen nyitható, átfogó leírás található a termék hátoldalán:
                               


  • Az illata számomra semleges, a termék nagyon krémes, szürkés színű. A 8 ml kicsit sok volt nekem minden alkalommal, a nyakamra is bőségesen jutott.
  • Gyulladáscsökkentő, nyugtató hatást tapasztaltam, sohasem irritált!
  • Puhává varázsolta a bőröm, viszont nem volt maradandó az érzés.
  • A bőröm olajtermelését nem csökkentette, másnap ugyanolyan volt minden.
  • A pattanások/miteszerek nem múltak el tartós használat után sem, a piros foltok viszont csökkentek.
  • Az ehhez hasonló maszkok általában olajos/kombinált bőrre ajánlottak, de szerintem ez maximum a normál, esetleg nagyon enyhén olajos bőrt tudja befolyásolni, nálam nem igazán segített.
  • A hasonló árfekvésű maszkokkal összehasonlítva nem a legjobb, de érdemes kipróbálni!


Mindent összevetve nem rossz, viszont nálam nem teljesített elég jól, ezért nem hiszem, hogy ez lenne a csodaszer a bőrömre.
Véleményem szerint egy normál bőrön működhet a legjobban.

10/4 pontot adok neki, nálam szinte 0 volt a hatás...

Próbáltátok már a Baleás maszkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése