2013. július 19., péntek

Mülleres szerzemények

Sziasztok!
Tegnap a Müllerben jártam és beszereztem néhány dolgot. :)


Az ecseten kívül minden termékre szükségem volt, célirányosan mentem vásárolni, de ez a kis apróság olyan biztatóan sasolt rám a polcról, hogy úgy éreztem pár száz forintért belefér... :) 
(A blokkot kidobtam, ezért árakat nem tudok mondani :/ )
Nos, nézzük őket egyenként:

(essence frame4fame single lashes)

Szerettem volna venni egy csomag tincses műszempillát (két félét találtam) és ez az essence-es jobban tetszett, mint a másik márkájú, mivel ebben valahogy jobbak a méretek, sokkal természetesebbnek hatnak a pillák.

 (essence frame4fame lash glue)

Elkélt már egy tisztességes műszempilla ragasztó, ha már az essence pultnál jártam, gondoltam miért is ne? A dobozán az áll, hogy "kíméletes", a jövőben mindenképp szánok rá egy tesztelős posztot! Az applikátora műanyag de ennél jobb képet sajnos nem sikerült összehoznom róla...

(essence coverstick-01 matt sand)

Ebből a korrektorból ez volt a legvilágosabb árnyalat, az arcomon még nem használtam, viszont a kezemen eléggé krémes, jól eldolgozható állagúnak éreztem, mindenképp ígéretes, kíváncsian várom hogyan teljesít! (Tesztelés után írok róla is.)


Végül ez a kis cuki, apró ceruzaecset. Több ilyen pici, utazós ecset is volt a Müllerben, viszont én pontosan egy picike és ügyes ceruzaecsetet kerestem. Megláttam és gondolkodás nélkül meg is vettem, reméljük beválik.


Ui:
Igyekszek a teszteléssel, viszont sok a termék, amihez sok idő is kéne...nem lehet véleményt mondani egy használat után.
Az arcmaszkos teszt-sorozatot folytatom, próbálgatom a dolgokat, a rúzsokhoz, sminkes termékekhez pedig tényleg idő kell. A videókkal el vagyok csúszva, amíg nem jön a kamerám, utána pedig térdműtétem lesz és fogalmam sincs, hogy mikor tudok egy videót összehozni. A blogot csinálgatni fogom, az megy fekve is! :)

Próbáltátok már az essence szempillákat/ragasztót?

Milyen bejegyzéseket olvasnátok szívesen?



1 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó lett ez a poszt és azok a tincses szempillak nagyon tetszetősek és az ecset is.
    Ui: Majd lehetne egy térdműtétes posz is. :) ;)

    VálaszTörlés